Direktlänk till inlägg 11 november 2012

Varför skulle jag?

Av ememmely - 11 november 2012 22:49

God kväll <3


En av mina läsare här anser att det jag "håller på med" (bloggar) är ren smutskastning.


Eftersom denne var märkbart upprörd över mitt bloggande så tänkte jag direkt att jag skulle låsa min blogg....

Sen hejdade jag mig.

NEJ! Jag lever MITT liv nu och JAG GÖR SOM JAG VILL!


Olämpligt.... Pffffffffff!


Det jag berättar om är OLÄMPLIGT.

Jag håller med om det i allra högsta grad. Det ÄR olämpligt. Det är FRUKTANSVÄRT!

Det är FRUKTANSVÄRT att jag har sådana här saker att berätta om.

Det är FRUKTANSVÄRT att det finns miljontals med kvinnor som har sådana här saker att berätta om.


Jag låser inte min blogg och den är för alla att läsa och kommentera om så önskas.


God natt <3


/Em.

 
 
Ingen bild

evelin

11 november 2012 23:29

Stå upp Emmely! Du är bra <3

 
Ingen bild

marthina

12 november 2012 09:59

<3

 
Ingen bild

Cella

12 november 2012 13:28

Du har ryggen fri! Du är en stark stolt kvinna o du gör som du väljer!

 
Stamp-E

Stamp-E

14 november 2012 13:53

detta är din blogg, du skriver precis vad du vill. vill folk inte läsa så behöver de inte göra det heller. om detta är ditt sätt för att ventilera dina känslor och tankar så är det bara bra.

Men jag kan lite lite förstå hans situation, man känner fan skuld och skam över att vara man när man läser om hur vissa kan bete.

Beklagar att du och dina barn har varit tvungna att gå igenom något sådant här, stort beröm att du lyckades ta dig ifrån det i liv.

MVH Stamp-E

http://stamp-e.bloggplatsen.se

 
http://ahealthtry.bloggplatsen.se

http://ahealthtry.bloggplatsen.se

7 december 2012 18:37

Åh jag blir så arg!!!! Du skriver sanningen om någon som kränkt och misshandlat dig och någon sjuk idiot lägger fokus på att du smutskastar denna vidriga människa. Hur blåst får man vara? Det är ditt ex som vart ett jävla asshole, det är han som ska skämmas. Och hade han behandlat dig värdigt så hade han inte behövt blivit omnämnd i en blogg som det asshole han faktiskt är! Jag får sån lust att skriva till idioten som lämnade den där dumma kommentaren.

Jag tycker att det du gör i bloggen är fantastiskt modigt och viktigt! Mäns våld mot kvinnor behöver belysas, så att fler kvinnor får kunskap och kanske lättare ser dessa män för vad dom egentligen är! Jag tycker att du är awsome som vågar berätta och du hjälper även andra på samma gång! KEEP IT UP! och det där svinet har sig själv att skylla, det är hans eget fel att du har den här "historian" att berätta. Hade han vart en snäll kille hade han inte blivit omnämn som ett svin i en blogg.

http://ahealthytry.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ememmely - 1 januari 2013 20:47

Fortsätt gärna följa mig här:    http://nattstad.se/ememmely   Kärlek<3 /Em. ...

Av ememmely - 1 januari 2013 16:34

En man som misshandlar är känslomässigt omogen. Hans omognad visar sig ofta när det ställs krav på honom i en relation tillsammans med en kvinna. Då överväldigas den omogna mannen av känslor som maktlöshet eftersom han upplever att han har tappat kon...

Av ememmely - 1 januari 2013 09:50


Vill börja dagen med att önska er alla ett riktigt gott nytt år=)   Nu börjar året där vi inte ska göra om alla de misstag vi gjorde förra året, right? Ha ha ha! Vi kan väl alla försöka göra vårt bästa i alla fall. Vi kan börja med att lära ...

Av ememmely - 31 december 2012 09:25

  It feels like fire..... But it won't last....

Av ememmely - 31 december 2012 08:21

Året är snart över och jag sitter och funderar över vad som hänt.... Det har varit ett händelserikt år och det är väl sällan ngt ont inte har ngt gott med sig? 2012 började med min dotters födsel. Min underbara lilla trollunge som gör allt hon k...

Presentation


Den som väntar på ett tillfälle... förlorar det.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards