Alla inlägg den 11 november 2012

Av ememmely - 11 november 2012 22:49

God kväll <3


En av mina läsare här anser att det jag "håller på med" (bloggar) är ren smutskastning.


Eftersom denne var märkbart upprörd över mitt bloggande så tänkte jag direkt att jag skulle låsa min blogg....

Sen hejdade jag mig.

NEJ! Jag lever MITT liv nu och JAG GÖR SOM JAG VILL!


Olämpligt.... Pffffffffff!


Det jag berättar om är OLÄMPLIGT.

Jag håller med om det i allra högsta grad. Det ÄR olämpligt. Det är FRUKTANSVÄRT!

Det är FRUKTANSVÄRT att jag har sådana här saker att berätta om.

Det är FRUKTANSVÄRT att det finns miljontals med kvinnor som har sådana här saker att berätta om.


Jag låser inte min blogg och den är för alla att läsa och kommentera om så önskas.


God natt <3


/Em.

Av ememmely - 11 november 2012 14:13

Gillar inte vanligtvis denna typ av musik.... Men när de spelade den på Piloxingen idag kände jag mig starkare än på länge=) Mitt i prick!



Kärlek<3

Av ememmely - 11 november 2012 11:36

"Crazymaking".... Ett av de vanligste exemplen på psykisk misshandel.


Det fungerar som så att han (eller hon... men i detta fallet HAN eftersom jag här inriktar mig på mäns misshandel av kvinnor) ständigt växlar mellan "den onde" och den "gode".

Det kan se ut på följande sätt:

Han får ett utbrott där han skriker, förstör dina saker, hotar, förnedrar, kanske slår/puttar/spottar/sliter i dig osv osv under en lång eller kort tid för att sen vända... Då tar han hand om dig.

Han "vårdar" dig gärna efter den tuffa period du nyss genomlidit, plåstrar om dig, tröstar dig och ser till att du får vila, äta, ta en dusch el vad du nu behöver... Han  kan skoja och göra dig på lättsamt humör igen, han lagar mat el bjuder ut dig, masserar dina fötter och kommer med roliga förslag om vad ni ska göra nästa dag osv osv...

HAN ÄR DEN ENDA SOM VET VAD DU GENOMLIDIT SÅ HAN ÄR DEN ENDA SOM KAN TRÖSTA DIG OCH FÅ DIG ATT MÅ BÄTTRE.

HAN HAR SETT TILL ATT DEN ENDE DU KAN LUTA DIG EMOT ÄR HAN... DÄRFÖR KAN HAN UTAN PROBLEM VÄXLA MELLAN AGA OCH SMEK GENOM ATT VARA MYSIG/TREVLIG EN PERIOD FÖR ATT DU SKA KÄNNA DIG TRYGG. NÄR DU KÄNNER DIG SOM TRYGGAST SÄTTER HAN IN NÄSTA DÖDSSTÖT.


HAN KOMMER ALLTID ATT GÖRA SÅ... ALLTID! DET KOMMER ALLTID EN DÖDSSTÖT!!! IBLAND TAR DET LÅNG TID... MEN DEN KOMMER.


All styrka<3


/Em.

Presentation


Den som väntar på ett tillfälle... förlorar det.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards