Direktlänk till inlägg 16 december 2012

I ditt nät

Av ememmely - 16 december 2012 22:42

Vilse...

Dina ord förvirrar

Läppar formar ord jag inte förstår

I osammanhängande ordningsföljd

Jag går vilse i ditt alfabet...


Irrar...

I ett virrvarr av stavelser

Muller av upprepningar och citat

Mässande påståenden med osant innehåll

Jag irrar runt i dina ljud...


Trevar...

Runt ibland höjda röster

Ekande skrik fyllda av hat

I mörkret men mot ljuset och tystnad

Jag trevar genom oljud...


Flyr...

Ifrån listiga ordval

Lämnar dessa satans gråpord

Dessa vassa tungor som skär sönder mig

Jag flyr till klarhet och reson...


/Em.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ememmely - 1 januari 2013 20:47

Fortsätt gärna följa mig här:    http://nattstad.se/ememmely   Kärlek<3 /Em. ...

Av ememmely - 1 januari 2013 16:34

En man som misshandlar är känslomässigt omogen. Hans omognad visar sig ofta när det ställs krav på honom i en relation tillsammans med en kvinna. Då överväldigas den omogna mannen av känslor som maktlöshet eftersom han upplever att han har tappat kon...

Av ememmely - 1 januari 2013 09:50


Vill börja dagen med att önska er alla ett riktigt gott nytt år=)   Nu börjar året där vi inte ska göra om alla de misstag vi gjorde förra året, right? Ha ha ha! Vi kan väl alla försöka göra vårt bästa i alla fall. Vi kan börja med att lära ...

Av ememmely - 31 december 2012 09:25

  It feels like fire..... But it won't last....

Av ememmely - 31 december 2012 08:21

Året är snart över och jag sitter och funderar över vad som hänt.... Det har varit ett händelserikt år och det är väl sällan ngt ont inte har ngt gott med sig? 2012 började med min dotters födsel. Min underbara lilla trollunge som gör allt hon k...

Presentation


Den som väntar på ett tillfälle... förlorar det.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards