Alla inlägg under juli 2012

Av ememmely - 27 juli 2012 17:05

Alla dessa jävla människor som ska tycka och tänka förnuftigt kring min "situation".... Vad ska jag säga?
När ska folk sluta se mig och alla andra som genomlevt liknande saker som ngn jävla robot??? Först fattar de inte att vi är starkare än någonsin när vi tar oss ur och går vidare... Sen fattar de inte att vi bara tuffar på som ett jävla tåg... Sen fattar de inte varför rälsen inte räcker och de fattar ännu mindre när vi till slut börjar spåra ur el i värsta fall krascha.
Hur mycket ska EN människa orka? Jag har inte tiiiid att hantera min kris... Jag har mina TRE barns kriser att hantera... Jag MÅSTE orka det!!! Jag har inget val.... DE har inget val.
Samtidigt så ska jag nu tydligen ha förståelse för monstrets agerande!!! Fattar ni detta????
Myndigheter tycker att JAG ska förstå varför han tog sig rätten att misshandla mig och mina barn!!!
Domaren säger så här : "Han var ju arbetslös då och det skapar ju en inre stress..." FÖRSTÅR NI DETTA????
Så bara så att ni vet det: Om ngn slår era barn el er, misshandlar er psykiskt el på annat sätt gör er illa så HA FÖRSTÅELSE!!!
En annan sak som gör mig förbannad är att myndigheterna ( soc) är noga med att HAN slipper träffa MIG i så stor utsträckning det går eftersom HAN finner det mycket obehagligt att vara i min närhet.
Jag är glad om jag slipper se honom... Missförstå inte... Men har ni hört på maken????
Han utmålar sig som ett offer med lögner jag aldrig trodde någon i sin vildaste fantasi skulle ha samvete att hålla sig med.
Detta har gjort att jag bestämt mig för att dela med mig av bloggen bl a på FB redan nu.
Varför ska vi vara tysta? Inget blir bättre av det.
Jag har varit tyst för länge... Talat i gåtor och hållit det mesta inom mig... För man gör så... Det är så man gör när man är rädd. Ja... RÄDD.
Och trött.... Jag är obeskrivligt trött....
Power up!
Kärlek <3
/Em.


Presentation


Den som väntar på ett tillfälle... förlorar det.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards