Alla inlägg den 4 november 2012

Av ememmely - 4 november 2012 09:07

Där brinner elden

Där smeker lågorna min redan sönderbrända hud

Där gnistrar de hårda orden till

Bakom rökridån där han äger mig...


Inträngd i ett hörn

omgiven av svarta skuggor... ormar som hugger

Jag krymper sakta

Bakom rökridån är jag ingenting


Hastar genom stan

Livrädd att någon ska se.. Fråga hur det är

Masken håller precis..

Bakom rökridån är jag trygg?


Paniken när det ringer på dörren

Har grannen ringt?

Sväljer gråten och öppnar

Bakom rökridån ser ingen ändå...


Jag är en hora

Jag inbillar mig saker... Jag är sjuk

Jag borde ta livet av mig

Bakom rökridån är jag allt som är fult


Använd mig utan att se på mig...

Lägg all din tyngd på mig

Gör vad du måste...

Bakom rökridån gör du som du vill


Lämnad åt honom...

Ihopkrupen naken på kall klinkers

Jag skriker efter er

Bakom rökridån finns det ingen som hör


Bakom rökridån kan han göra vad han vill...


/Em




Presentation


Den som väntar på ett tillfälle... förlorar det.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards