Alla inlägg under maj 2012

Av ememmely - 30 maj 2012 06:52

När man befinner sig i eller nyligen befunnit sig i kris så är det helt fantastiskt vad små saker kan förgylla tillvaron.

En sak som MORGONKAFFE kan skapa lyckorus, TYSTNAD kan få en att gråta av lycka och möjligheten att få HA TRÅKIGT blir ngt att längta efter.

Tänk bara... En hel dag utan att det händer någonting!!! Underbart....


Det är svårt när man lämnat.... Det är då allt man tänkte aldrig skulle kunna hända... händer.

Man blir ständigt baktalad, ljugen om och för, utsatt för sabotage av olika slag såväl materiellt som rent känslomässigt.

Det spelar faktiskt inte så stor roll om jag i detta läget väljer att inte bry mig om vad som sägs eller att jag innehar vetskapen om hur det EGENTLIGEN är..... Det skadar mig ändå.... och det vet han.


Jag ska berätta min historia för er här en dag..... En dag när jag vet mer.

Just nu finns det så många frågor jag vill ha svar på och det är ju inte förrän med facit i hand jag kan berätta allt.

Men jag ska berätta... Jag ska berätta ALLT! Det borde alla som varit med som liknande saker göra. Det får vara slut på allt nedtystande nu.... Varför ska dessa förövare skyddas så? För att det skulle innebära sociala svårigheter för dem i framtiden om alla fick veta att de är maktmissbrukare, patologiska narcissister, psykopater, rena misshandlare etc etc.....

Ja... det skulle ju vara fruktansvärt om vi på ngt sätt kunde motverka att det hände igen...och igen....och igen....och igen.......


I natt har jag sovit.... Det var längesen. Känner mig stark idag=)


Kärlek<3

Av ememmely - 25 maj 2012 21:45

tuvaforum.se/psykisk-misshandel.asp


"En person med ett misshandelsbeteende bryr sig inte om vad som är rätt eller fel, vad som är moral eller omoraliskt, sunt eller osunt.

För en person med ett misshandelsbeteende handlar allt om att behålla den ojämna balansen i relationen."


/Em.

Av ememmely - 18 maj 2012 13:56


Det är här jag kommer att berätta ALLT.

 Livet drar ibland runt en på äventyr man önskat slippa.... Ibland träffar man på fina människor, men ibland..... Ibland träffar man på ondskan själv.  

Det är framför allt denna ondska jag kommer att berätta om.

Jag kommer att skriva om sanningar som alldeles för många kvinnor inte ens vågar viska om.                          

                      För alla dessa kvinnor... och för mig som måste bearbeta min upplevelse.                                                                                                                                                                                      

Kärlek<3































Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Den som väntar på ett tillfälle... förlorar det.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards