Direktlänk till inlägg 30 maj 2012

Morgonkaffe <3

Av ememmely - 30 maj 2012 06:52

När man befinner sig i eller nyligen befunnit sig i kris så är det helt fantastiskt vad små saker kan förgylla tillvaron.

En sak som MORGONKAFFE kan skapa lyckorus, TYSTNAD kan få en att gråta av lycka och möjligheten att få HA TRÅKIGT blir ngt att längta efter.

Tänk bara... En hel dag utan att det händer någonting!!! Underbart....


Det är svårt när man lämnat.... Det är då allt man tänkte aldrig skulle kunna hända... händer.

Man blir ständigt baktalad, ljugen om och för, utsatt för sabotage av olika slag såväl materiellt som rent känslomässigt.

Det spelar faktiskt inte så stor roll om jag i detta läget väljer att inte bry mig om vad som sägs eller att jag innehar vetskapen om hur det EGENTLIGEN är..... Det skadar mig ändå.... och det vet han.


Jag ska berätta min historia för er här en dag..... En dag när jag vet mer.

Just nu finns det så många frågor jag vill ha svar på och det är ju inte förrän med facit i hand jag kan berätta allt.

Men jag ska berätta... Jag ska berätta ALLT! Det borde alla som varit med som liknande saker göra. Det får vara slut på allt nedtystande nu.... Varför ska dessa förövare skyddas så? För att det skulle innebära sociala svårigheter för dem i framtiden om alla fick veta att de är maktmissbrukare, patologiska narcissister, psykopater, rena misshandlare etc etc.....

Ja... det skulle ju vara fruktansvärt om vi på ngt sätt kunde motverka att det hände igen...och igen....och igen....och igen.......


I natt har jag sovit.... Det var längesen. Känner mig stark idag=)


Kärlek<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ememmely - 1 januari 2013 20:47

Fortsätt gärna följa mig här:    http://nattstad.se/ememmely   Kärlek<3 /Em. ...

Av ememmely - 1 januari 2013 16:34

En man som misshandlar är känslomässigt omogen. Hans omognad visar sig ofta när det ställs krav på honom i en relation tillsammans med en kvinna. Då överväldigas den omogna mannen av känslor som maktlöshet eftersom han upplever att han har tappat kon...

Av ememmely - 1 januari 2013 09:50


Vill börja dagen med att önska er alla ett riktigt gott nytt år=)   Nu börjar året där vi inte ska göra om alla de misstag vi gjorde förra året, right? Ha ha ha! Vi kan väl alla försöka göra vårt bästa i alla fall. Vi kan börja med att lära ...

Av ememmely - 31 december 2012 09:25

  It feels like fire..... But it won't last....

Av ememmely - 31 december 2012 08:21

Året är snart över och jag sitter och funderar över vad som hänt.... Det har varit ett händelserikt år och det är väl sällan ngt ont inte har ngt gott med sig? 2012 började med min dotters födsel. Min underbara lilla trollunge som gör allt hon k...

Presentation


Den som väntar på ett tillfälle... förlorar det.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards